۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۵, شنبه


من كه اسير خيال توام

تشنه جام وصال توام

۷ نظر:

  1. bazam mesle hamishe axe ghashangi gozashti .. :-)

    پاسخحذف
  2. درود
    کی شود مست صراحی چشم و لب او شوم ...

    پاسخحذف
  3. با سلام خدمت شما عزيز خوش ذوق
    وبلاگ قشنگتون رو ديدم ...باتوجه به اينکه موضوع کاريمون يکيه دوس دارم ضمن تبادل لينک باشما ، ارتباط صميمانه اي با هم داشته باشيم
    خوشحال ميشم که ضمن ديدن وبلاگ نوپاي من ، نظرخودتونو بهم هديه بدين.
    اگه با تبادل لينک موافقين لطفا در بخش نظرات وبلاگم بهم پيام بدين تا به همديگه لينک بذاريم ....ممنونم
    http://mard-irani.persianblog.ir

    پاسخحذف
  4. کاش کانان که عیب من جستند
    روی ات ای دلستان بدیدندی
    تا به جای ترنج در نظرت
    بی خبر دست ها بریدندی

    پاسخحذف
  5. باتشکرازلطف شما...منم شماروجزودوستان عزیزم لینک زدم...امیدوارم که به کمک همدیگه بتونیم فضای خوب وسالمی رو برای همه فراهم کنیم...البته من برای بهترشدن وبلاگ به کمک شما نیازمندم...ازتذکرشمابابت ذکرمنبع ممنونم ...راستش منم به اهمیت این کار واقفم اما یادم رفت اما وسط کار یادم رفته بود وتازه با اینهمه عکس زیبای وبلاگ شما هرکی هم باشه همه چیزیادش میره...ودلیل اینکه دیدی اولین پستم اینقدرحجیمه راستش بیشترجلب توجه وایجادیه نوع تنوع بودش ...اخه من ادم پرحوصله ای نیستم و فکرکنم برای امثال من بهترهمون باشه که مطالب متنی مختصر باتصویربیشترباشه ...واین چیزیه که معمول وبلاگها بخاطرمحدودیت نرم افزاری و سخت افزاری بالعکس عمل میکنن...و البته مال شما برام جذاب و جالب بود ...لطفا باز هم با تذکرات بجای خودت منو راهنمایی کن ...فعلا بای

    پاسخحذف
  6. من مرغ شباهنگ توام
    ای گل به خدا . . .
    دلتنگ توام
    در چنگ توام
    رام توام

    پاسخحذف