۱۳۸۸ اسفند ۸, شنبه


به زیر زلف دوتا چون گذر کنی بینی

که از یمین و یسارت چه بیقرارانند

۵ نظر:

  1. سلام
    خوبی
    من لینکت رو ندیدم
    یعنی تو پیوند هات منظورم بود
    چشم من لینک کردم شما رو

    فدات
    به ما سر بزن
    آرش

    پاسخحذف
  2. اینکه عکسی بذارم توی وبلاگم که تصویری از تصورِ من باشه رو همیشه از خودم دریغ کردم تا تصورات دیگران رو به هم نزنم
    اما
    اون مال وقتی هست که من دارم می نویسم
    ولی وقتی
    وارد دنیای دیگری می شم
    و عکسی
    شعری
    می بینم
    لذت می برم
    از دیدن تصویری از تصور ذهن زیبا و لطیف دیگری
    و از خوندن شعری که ممکنه نزدیک یا دور باشه به اون عکس
    ولی یقین دارم اون زمان اون شعر و اون عکس خیلی به ذهن زیبای نویسند وبلاگ نزدیک بوده

    پاسخحذف
  3. salam
    khoobid?
    man tazzeh be jam'e weblog nevisha molhagh shodam. adrese shoma ro add kardam too weblogam.mikhastam agar ghabel doonestid shoma ham esme weblog eman ro too list add ha bogzarin.
    merc.

    پاسخحذف
  4. http://shahriarcupid.blogspot.com/
    yadam raft adrese weblog ro bezaram vase add

    پاسخحذف
  5. فتبارک الله احسن الخالقین:)

    پاسخحذف